In de afgelopen 15 jaar hebben wij met heel veel plezier mogen werken vanuit Barendrecht. We hebben hier met elkaar veel meegemaakt én geleerd! Nu wij in de afgelopen jaren sterk gegroeid zijn is ons pand aan de Ebweg 26 te klein geworden en moesten we op zoek naar meer ruimte om ons te kunnen blijven ontwikkelen.

Nieuwe werkwijze

Tijdens onze zoektocht naar een oplossing, hebben wij de kans gekregen om onze werkprocessen te evalueren en goed na te denken over de toekomst. Om klaar te zijn voor die toekomst, droomden wij over een systeem wat schaalbaar en extreem flexibel is. Na een aantal brainstorm sessies hebben wij ervoor gekozen om een deel van onze logistieke werkzaamheden uit te besteden. We hebben hiervoor een fijne, professionele partner gevonden. De opslag van het ijs en de bevoorrading van de wagens van onze routeverkopers zal door deze partner verzorgd gaan worden. Met de nieuwe werkwijze vergroten we onder andere de flexibiliteit van bevoorrading van onze wagens, zodat deze veel sneller gevuld kunnen worden en direct door kunnen om de ijsjes bij u aan te komen vullen!

Nieuw kantoor

Voor ons kantoor zijn we op zoek gegaan naar een heus kantoorpand. In oktober 2017 hebben we een nieuwe ruimte gevonden die helemaal bij ons en onze werkwijze past. Het is een veelzijdige ruimte, die dus prachtige mogelijkheden biedt voor toekomstige groei en ontwikkeling.

In de afgelopen maanden zijn we achter de schermen gestart met alle veranderingen. Het nieuwe kantoor is leeggehaald, verbouwd en weer schoongemaakt om de ruimte zo efficiënt mogelijk te kunnen gaan gebruiken. We hebben ook het nieuwe distributiesysteem naar de wagens in gebruik genomen en de ‘digitale pakbon’ geïmplementeerd (lees hier verder daarover). Gelukkig ging dit allemaal gesmeerd . We willen al onze klanten daarom bedanken voor hun begrip en support!

Het nieuwe distributie systeem is sinds 1 januari helemaal operationeel. Wij vonden het belangrijk dat dit eerst goed werkte voordat we met het kantoor gingen verhuizen, zodat wij konden blijven garanderen dat de business en dus de leveringen aan uw winkel gewoon doorgingen.

Na avonden en weekenden hard werken, vele pizza’s & hamburgers en heel veel support van het hele team, mogen we dus vol trots aankondigen dat we per 1 maart 2018 helemaal gesetteld en up-and-runnig zijn vanuit ons nieuwe kantoor in het centrum van Dordrecht. Ondanks dat ons adres verandert, blijven al onze mailadressen en de telefoonnummers hetzelfde!

U kunt ons na 1 maart bezoeken op:

Grotekerksbuurt 31b
3311 CA Dordrecht

Of per mail óf telefoon:

We are moving 1
We are moving 2
We are moving 3
We are moving 4
We are moving 5