‘Even aan IJsExpress vragen hoeveel ijs ik het afgelopen jaar heb verkocht.’ ‘Wanneer zou de routeverkoper weer bij mij langs komen en wat zijn ook alweer zijn contactgegevens?’ ‘Ik ben verhuisd en heb een nieuw adres, dat moet ik nog even doorgeven.’ Dit is zomaar een greep uit de vragen die wij van u krijgen. Dagelijks zitten wij voor u klaar om tussen 9:00 en 17:00 uur alle vragen te beantwoorden. U weet ons dagelijks telefonisch, via de mail of de chatfunctie op de website te vinden. Maar een berichtje via WhatsApp sturen was alleen nog maar mogelijk via uw routeverkoper.
Wist u dat er over de hele wereld 42 miljard berichtjes per dag via WhatsApp worden verstuurd? Ongetwijfeld zitten daar ook uw berichtjes tussen. In Nederland ligt het gemiddelde namelijk op 65 berichtjes per gebruiker, per dag. Het is, vinden wij, hoog tijd dat u ook ons via WhatsApp kunt bereiken.
Whatsapp is snel en vaak makkelijker dan mailen of bellen. U kunt uw vraag stellen terwijl u ondertussen uw klanten bedient, de administratie aan het doen bent of net in de auto stapt. Het maakt voor bijna iedereen multitasking mogelijk.
Vanaf nu kunt u ook snel even uw vraag stellen aan IJsExpress via Whatsapp op 088-3747100. Tijdens onze kantoortijden beantwoorden wij uw vraag zo snel mogelijk!
Tot op de App!