‘Soms moet je veranderen om jezelf te blijven.’

U kent ze vast, die witte cupjes met rode deksel. Al jarenlang zijn dit de vertrouwde Häagen-Dazs ijsjes. Maar soms moet je veranderen om jezelf te blijven, dat vinden ze bij Häagen-Dazs. En daarom hebben ze hun ijs helemaal vernieuwd. Nou ja. Niet het ijs, dat heeft nog steeds dezelfde heerlijke, volle smaak en kraak. Maar het jasje, dát is nieuw. Sinds 1 maart heeft het ijs een heel nieuw design gekregen.

De kleuren zijn helder, het Häagen-Dazs logo spat ervan af. Wij vinden het nieuwe jasje mooi, fris en hip. En we vinden dat het ijs een luxere uitstraling krijgt. Alles bij elkaar denken wij dat dit de verandering is die de ijsfanaat het ijsje nóg sneller laat pakken. Al die klassieke en bekende Häagen-Dazs smaken als de Häagen-Dazs Macadamia Nut Brittle, Häagen-Dazs Cookies and Cream, Häagen-Dazs Belgian Chocolate, Häagen-Dazs Strawberry Cheesecake en de Häagen-Dazs Dulce de Leche zijn gewoon terug, maar dan net even in een iets strakker velletje!

Het ijs is door deze upgrade helemaal onweerstaanbaar. We zijn bang dat we het meer zullen eten dan ooit. Gelukkig komt Häagen Dazs ons hierin enigszins tegemoet. Er zit geen 500 ml meer in één pint, maar 470 ml. Het verschil is nihil en toch eet je minder calorieën. Vinden wij slim bedacht!

‘Als we het doen, doen we het in één keer goed,’ moeten ze bij Häagen Dazs gedacht hebben. En inderdaad, het lijkt niet op te kunnen met de veranderingen. Niet alleen formaat en uiterlijk is vernieuwd, ook is er een gloednieuwe smaak gelanceerd. De ‘Peanut Butter Crunch’. Een heerlijk ijsje, vol pindakaassmaak en gekaramelliseerde stukjes pinda. Wij hebben ‘m vol liefde in onze ijs-familie opgenomen.

Wilt u ook dit heerlijke ijs (ver)kopen? Informeer bij ons of bij de routeverkoper naar de mogelijkheden voor dit nieuwe ijs. We zijn te bereiken via mail, WhatsApp of telefoon. Als u belt, kan het zijn dat u even moet wachten. Dan zijn we nog net even een hapje van die heerlijk Peanut Butter Crunch aan het wegwerken… 😉